In de rubriek FAQ (Frequently Asked Questions) vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Zit je vraag er niet bij, neem dan contact met ons op, mail naar info@cazebonne.nl, stel je vraag via het contactformulier of bel 072 511 61 11
Indien je iets bent vergeten op bestemming, kunnen wij voor je navragen of iets gevonden is. Sneller is om rechtstreeks contact op te nemen met de accommodatie. Eventuele kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Indien je via Style in Travel een reis- en/of annuleringsverzekering heeft bijgeboekt is deze voor je afgesloten bij Allianz Global Assistance. Voor meer informatie klik hier.
Klacht voor of na de reis?
Ondanks de vele inspanningen die wij leveren om onze klanten een zorgeloze en kwalitatieve reis aan te bieden kan natuurlijk altijd iets misgaan. Mocht dit gebeuren, laat het ons vooral weten. Negatieve ervaringen willen wij natuurlijk voorkomen en wij zullen dan ook onze maatregelen treffen zodat we onze reputatie als hoog gekwalificeerde reisorganisatie kunnen behouden. Een klacht over de dienstverlening van Style in Travel kan je altijd bij ons melden. Via het contactformulier, per mail, per brief of telefonisch, + 31 (0)72 511 61 115
Klacht tijdens de reis?
De talloze combinatiemogelijkheden die ons programma je biedt, maken het niet mogelijk op elke bestemming een host(ess) te stationeren. Wij worden daarom ter plaatse vertegenwoordigd door zorgvuldig geselecteerde lokale agenten.
Mochten er zich tijdens je verblijf problemen omtrent de geboekte accommodatie(s) voordoen, dan dien je contact op te nemen met de desbetreffende lokale agent of met ons kantoor in Nederland zodat onze collega`s in overleg met jou hiervoor een passende oplossing kunnen zoeken. Als de klacht na het aanspreken van alle bovenstaande personen/organisaties niet wordt opgelost, vul dan ter plaatse een klachtenformulier in en stuur dit met een begeleidende brief naar ons toe. Indien je niet ter plaatse melding maakt van eventuele klachten dan kunnen wij deze niet voor je oplossen en kun je achteraf in Nederland geen beroep doen op enige vergoeding of restitutie.
Geschillencommissie reizen
Als je klacht niet (tijdig) tot tevredenheid is opgelost of als ter zake geen genoegdoening is verschaft, kun je tot uiterlijk drie maanden na afloop van je reis het geschil schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Voor meer informatie zie www.sgc.nl.
In de rubriek FAQ (Frequently Asked Questions) vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Zit je vraag er niet bij, neem dan contact met ons op, mail naar info@cazebonne.nl, stel je vraag via het contactformulier of bel 072 511 61 11
Klik hier om terug te keren naar de veel gestelde vragen pagina
Style individuals B.V.
Gildestraat 1
1704 AG Heerhugowaard
NEDERLAND
Tel. 072 511 61 11
Email. info@cazebonne.nl
ANVR nr: 02022
SGR nr: 02609
Kamer van Koophandel nr. 34109283
BTW nr. NL8076.24.500.B.01.
Als u naar aanleiding van ons Privacy Statement nog vragen of opmerkingen heeft, neemt u dan contact met ons op!